Täckning!!

Helt otroligt. Jag har täckning på min mobil på jobbet!! Brukar ha Max en plopp på mottagningen och det har varit omöjligt att skicka så mycket som ett sms utan att behöva springa ut. Men nu har jag full täckning!! Telenor har varit här och skruvat upp antenner inne i huset för att våra jobb telefoner ska fungera bättre, tydligen fungerar det även på telefoner som inte hör till Telenor... Inte mig emot!!

För övrigt lugnt på jobbet idag. I alla fall om man tittar på mitt skrivbord.


Kommentarer
Postat av: dad

Ajajajaj................

Ett gott råd(d) från en erfaren kontorsråtta. Man måste alltid se ut som om man har massor med jobb och och bordet får absolut inte vara alltför städar.............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0