V A R M T

Men jag klagar inte. Tror dock att hästarna klagade lite idag. Kom hem och insåg att vi hade någon form av insektsinvasion. Hästarna var fulla av bromsar, flugor, hästflugor mm. Inser direkt att mitt flugspray är så gott som slut!!!! Masi fick lite grann, Cami var inte lika drabbad. Men stackars Evvan hade mest insekter på sig! Men han skulle absolut inte komma i närheten av mig när jag kom med flaskan i handen. Eftersom jag bar ensam med Lucas kunde jag inte springa runt i hagen och försöka fånga honom. Ska sätta flugtäcke på han nu. Och köpa flugspray imorgon. Har gjort vitlöksvatten till de andra två som jag ska försöka spraya på dem imorgon bitti i hopp om att det ska kanske hålla borta några insekter, helst många. Av detta skälet fick Evvan vila idag. Han har lyckats tappa bägge skorna också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0