Hööks nyaste

Idag fick jag Hööks nyaste katalog i postlådan. Och eftersom alla andra skriver inlägg om detta så vill jag inte vara sämre :)

Hittade väl ingenting som föll mig i smaken direkt. Kanske beror det på att jag inte har behov av något. Men det brukar ändå uppstå ett visst " vill ha", men inte denna gången. Kläderna tyckte jag var allmänt tråkiga. Allt annat var väl som det brukar.

Båda mina hästar är i behov av nya regntäcken och jag funderar på Thermo Master regntäcket. Masi har fortfarande sitt TM täcke från 6-7 år tillbaka men han behöver ett ofodrat, Cami likaså. Rött hade passat bägge hästarna...

Imorgon blir det ridning!! Evvan ska hoppas och jag ställer upp som frivillig pilot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0