Jag ger upp!!

Orka??

Hovslagaren var här i går eftermiddag och slog på tappskon, kanon! Satte på han boots för att vara på säkra sidan. På kvällen tog jag in hästarna och var lite glad att han inte hade tappat bootsen. Mindre glad att han igen hade tappat skon...samma jävla sko igen! Denna gången satt den bara på i 4 timmar...normalt?

Den hovslagaren behöver inte komma hit o sko igen...nu ska jag igen försöka hitta en ny hovslagare, och helst redan nu idag som kab komma o slå på tappskon innan han blir alltför öm i hoven.

Blir så trött....

Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Men snälla?! Nej, den hovslagaren hade inte jag anlitat fler gånger...

2011-10-11 @ 11:48:16
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0