Hej från förkylda familjen!

Vi sitter här och snörvlar ikapp, jag och Lucas. Han verkar dock vara betydligt piggare än jag! Jag tror inte att jag var uppe en enda gång inatt, jag kommer faktiskt inte ihåg, det har blivit sån rutin att stiga upp och ge nappen och klappa lite på ryggen, att jag kommer sällan ihåg om eller hur många gånger jag varit uppe om nätterna..

Idag känns det som en inne dag. Vi har byggt med Duplo, eller jag har byggt och han har demolerat! Vi har också städat storebrors rum eftersom ALLT låg på golvet! Lucas hjälpte såklart till, jag vek in kläder och han plockade ut! Men nu blir det kaaaanske en liten promenad innan lunch...


Här äter Lucas äpple förra veckan...nästa gånge en haklapp kanske?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0