Proud mama!

Jag blir lite extra stolt mamma när jag vaknar av att Lucas ligger och pratar i sängen och kag kolla på klockan och inser att han igen har sovit hela natten! Duktiga lilla sparvunge!! Han sover så gott och har även börjat sova bättre om dagarna. Nu sover han ute sedan 2 timmar och igår sov han 2 timmar sent på eftermiddagen, så sent att jag väckte honom kl 6. Trots det så somnade han kl 8 i soffan. Det gjorde vi med och vaknade först 23.15!!

Idag blir det fika på jobbet. Ska bli så roligt att träffa alla mina kollegor igen. Det är ett par veckor sedan sist.

Fredag idag, gilla!! Helgen kommer att bestå av städning, ett måste då prästen som ska döpa L kommer hit på tisdag. Nästa vecka är fullspäckad. Fika/promenad med hundar och bebisar med Annika W, promenad med Marie, fika med Annika A. och Elise. På torsdag kommer mamma och pappa. På fredag ska jag klippa mig och så kommer syster, fixa inför dopet...massor alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0