Soffläge

Har intagit soffläge. Nu gör jag inte många knop mer idag. Ingen ridning ikväll, Thomas är inte hemma än. Men så regnar det ju också så det känns inte speciellt lockande att rida just nu.

Lillbus väger i alla fall 8140gr, så han var inte riktigt så tung som jag gissade. 70 cm lång så några cm kortare är vad jag trodde. Han tyckte inte att det var roligt att vara på BVC idag. Han blev jätteledsen när det blev dags för mätning och vägning. Han trodde nog att det skulle bli stick i benet i dag igen.

Sen en tur till jobbet, och jag lyckades välja helt rätt dag att besöka dem! Idag bjöds det på smörgåstårta! Inte illa. Blir faktiskt lite sugen på att jobba, men bara lite, för omväxlingens skull. Men tänker njuta av denna "lediga" sommaren så gott jag kan.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Sv: StableStore i Kristianstad. Blev du sugen? ;-)

Haha ja självklart får du sno det! =)

2011-06-23 @ 10:40:41
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0