Super natt

Oj vilken bra natt vi hade! Lucas åt vid halv 10 och somnade i vagnen här nere. När vi gick och lade oss så istället för att ta upp han från vagnen så lyfte vi upp hela ligginsatsen med han i och bar upp han i den. Lade hela insatsen i spjälsängen. Han märkte inget utan fortsatte sova som en liten prins. Trodde att han skulle vakna vid 2 och ha mat. Men han sov till halv 4. Åt i två omgångar. Somnade i min famn direkt efter matningen strax innan 5. Lade honom i insatsen i spjälsängen och hej hopp!! Han fortsatte sova. Jag låg dock vaken en timme eftersom jag trodde att han skulle vakna igen. Men icke. När jag vaknade var det ljust ute och klockan var tjugo i 8!! Tjohoo!

Helt otroligt!

Idag sov han 2 timmar ute mitt på dagen och fortsatte sova i ytterligare 1,5 timme när vi kom in. Sen sov han lite senare när vi körde och handla, då ca 1 timme. Nu hoppas jag att han håller sig vaken och belåten tills någon gång efter 9 så att vi kör samma rutin som igår.


Sparvungens skruttiga händer bara några timmar gammal....

Övrigt:
Ingen häst kom idag. Släpet och bilen gick inte igenom besiktningen och med de felen som de hade så förstår jag att Agge inte ville köra och hämta henne. Nu försöker vi hitta bil som kan dra släp. Släp kan vi alltid hyra så det är det minsta problemet. Men så typiskt. Känns som att hon aldrig kommer hem.

Masi har lyckats trampa av sig sin framsko...första tappskon på säkert 5 år. Men onödigt ändå tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0