Trött...

Är riktigt trött idag. Har varit en tuff dag med massor med nytt på jobbet. Trodde att huvudet skulle sprängas av all ny information. Är riktigt glad att det är fredag imorgon. Behöver helg, behöver sova. Drömde i natt om mina nya arbetsuppgifter... Vaknade i natt med världens kramp i vaden. Trodde att jag skulle dö...Inte alls roligt, har varit riktigt öm i vaden idag. Hoppas att jag får sova gott i natt.

Imorgon ska Junior på dagis till Naggi och Noni. Tror att jag kommer att ha en trött hund imorgon....


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Sendrag då man var gravid är något som jag upplevde ständigt på nätterna och följande dag hade man svårt att gå. Men det finns bra salvor som man kan smörja benen med på kvällen och då slipper man ha sendrag lika ofta. I varje fall fungerade salvan på mig vilket var skönt för jag trodde också min sista stund var kommen ibland då kramperna kom i benen.

2010-09-17 @ 19:21:41
Postat av: Christer

Tack för senast. Kunde ej kommentera det inlägget "besök", då jag får en felkod.

Det var riktigt trevligt att träffas och se hur ni bor. Vi är nu tillbaka i Åbo.

2010-09-18 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0