Trötta fötter och svullna vrister

Så skönt med fredag...Det gör ingenting att jag är trött, det är ju lördag imorgon och det betyder att det inte finns någon klocka som ringer 5.30! Annars kan det kännas lite jobbigt att vara så trött på kvällarna och veta att man måste upp tidigt nästa morgon. Nu är det bara 4 veckor kvar innan det är dags att gå på mamma ledighet.

Mamma och pappa inreder sitt nya hus för fullt. Imorgon ska vi dit och lämna lite ved. Syster yster kommer också imorgon!! Junior ska få testa sina ny-gamla leksaker som mamma packade ner och tog med från Finland. Laban har en gång i tiden lekt med dem....

Nu ska jag försöka lägga upp mina fötter lite. Aj ont säger jag bara...kanske kan jag lyckas tigga till mig en fotmassage också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0