Snart helg

Usch vilken dålig uppdatering....Men har inte så mycket lust att sitta framför datorn när jag kommit hem eftersom jag gör det hela dagen på jobbet...

Imorgon är det fredag! Igen. Har kort dag. Ska till vårdcentralen kl 13 och sen behövde jag inte köra tillbaka till jobbet. På kvällen blir det bowling med några av de gamla arbetskamraterna. Roligt!

Nästa vecka blir en väldigt kort arbetsvecka. Jobbar måndag och tisdag. På onsdag är det begravning för Thomas farfar och på fredag är det helgdag. På fredan har vi stängt på jobbet, kompensation för någon annan dag. Kommer inte ihåg vilken...Nice med lite ledigt. Kan behövas. Har massor att göra här hemma.

Red Masi igår (och tisdag då det började hagla). Han är riktigt trevlig att rida på Pessoa bettet. Idag blåser det storm och det är kallt. Vill inte gå ut och mocka. Bara mysa under täcket...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Aha! Nu vet du varför det inte blev nåt av min blogg! Inte så kul att sitta framför datorn på kvällen när man gör det hela dagen! ;)

2010-05-06 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0