...

Idag har vairt lite upp och ner på jobbet. Barnen har varit allmänt speedade och ljudnivån har varit efter det. Tillslut orkade jag inte mera tjata på dem att vara lite tystare och min kollega tröttnade också så det slutade med att vi bara satt o tittade på varandra och skakade på huvudet. Hoppas att det blir bättre i morgon...

Men det har varit bra väder idag, sol men en hel del blåst. Hästarna ville inte komma in när jag var klar med stallet utan de kom upp till grinden först strax innan 6.

Surfade runt på nätet innan och kom in på Svenska ridsportsförbundets hemsida. Funderar på att stöda de svenska rytttarna som ska rida i VM i Kentucky. Man kan köpa en pikeskjorta. Snygg var den också.



Visst är den snygg? Hade varit roligt att ha en sån. Men så tänkte jag att finsk som jag är så borde jag kanske stödja de finska ryttarna istället. Så nu har jag surfat runt på finska ridsportförbundets hemsida men där finns ingenting. I allafall ingenting jag kan hitta. Lite tråkigt, för dessa kläder verkar sälja som smör i solen. Ska nog ta och beställa en skjorta... Hade varit roligt om det hade funnits schabrak också...

Till påsk åker jag hem till mamma och pappa. Lämnar ansvaret av mina ögonstenar till älskling och våra grannar eller Katarina om hon är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0