Storm igen

Nu har vi full storm här igen. Igår ville hästarna inte vara ute, men det fick de vara ändå. Tog in grannens hästar också för jag tyckte så synd om dem. Nu har jag släppt ut hästarna men att mocka kan jag bara glömma. allt kommer att blåsa iväg mellan stallet och gödselstacken. Så jag lade bara in ny halm i boxarna och in med lite hö så allt är klart tills hästarna ska in. Undrar hur länge det ska hålla på att blåsa? Åtminstone så har taket inte gått sönder denna gången.

Igår beställde vi en kamin som vi får om en vecka!! Äntligen lite värme i kylan.

Om ett par veckor så kommer mamma oxh pappa hit med mammas bil som jag ska få! En golf!! Helt lycklig att jag slipper colt-eländet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0