Slö, slöare, slöast

Nu börjar det kännas att klockan ringde kl 5 i morse. Tur att jag har sovmorgon i morgon. Lite tråkigt att jobba till kl 18.

Nu är jag bara så sugen på att rida. Kan det bara inte bli plusgrader nu. Det är omöjligt att rida på grusvägen då den är täckt av snö och under det är det is. Även om jag skulle brodda hästarna skulle jag inte väga rida på vägen. Finns inte så mycket mer att göra än att ligga på soffan och njuta av värmen från kaminen....

Min kusin Johan och hans sambo Sofia bor i Danmark nu och de har startat en blogg tillsammans så alla ni som är intresserade så hittar ni bloggen HÄR!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Japp...för det är ju absolut MITT fel, när jag inte ens var i stallet vid tillfället.. och sen för den delen, dom som jobbar där har lite ansvar oxå att kolla så ALLA boxdörrar är helt stängda..



Nä jag tar verkligen inte åt mig vad den idioten säger.. han är blåst !

2010-01-20 @ 19:37:19
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0