En måndag på soffan

Nu är det måndag igen men jag är inte på jobbet. Ligger istället i soffan och försöker underhålla mig själv. Är sjuk igen...

I helgen var mamma och pappa här nere på visit. De körde ner mammas gamla bil som jag har fått. I like Hjördis!! Det var mysigt att ha dem här nere. Lite vin, god mat och en massa skratt förlänger livet!

Tittade på ett hus igår som de hade tittat på när de var här nere i somras. Nu var det lite mer renoverat och det verkar som att de ska lägga ett bud på huset.

Körde dem till Svågertorp igår kväll och på vägen hem började jag må sjukt illa. Trodde att jag skulle behöva stanna bilen ett par gånger. Men jag lyckade ta mig hela vägen hem men sen var det bara raka vägen in på toa och konstatera att kräksjukan borde utrotas. Thomas nattade hästarna igår för jag hade inte klarat det. Tack älskling!!

Nu ligger jag som sagt på soffan. Junior sover. Han är trött efter helgen med besök. Måste hämta in lite mera ved så att elden inte slocknar i kaminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0