Fredag igen

Jaha då var det fredag igen....och sista dagarna i februari. Snart ny månad. Undrar lite vart februari tog vägen...

det har varit plus grader hela natten och igår kväll regnade det när jag var ute och nattade hästarna. Så nu är gårdsplanen täckt av is och en enda stor skridsko bana. Måste ute och sanda lite nu innan jag släpper ut hästarna, annars lär både jag och de gå omkull.

Jag måste köra lite tidigare för jag ska in till bageriet och handla lite fikabröd. Jag har nämligen varit anställd i ett helt år nu. Med tanke på att jag bara skulle vara där i 2,5 månad så är det väl ganska bra jobbat. Ett år har verkligen flugit förbi. Hoppas att jag får stanna lite till. Trivs så bra, men det är ju en bit att köra varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0