Förvärkar from hell

Shit alltså. Hoppades på att få sova lite mer än förra natten men det blev tvärt om. Kvart över 2 vaknade jag och sedan dess har jag i princip varit vaken. Förvärkar from hell. Kraftigare än i går kan jag lugnt säga. De har inte kommit oftare men därimot kraftigare. Nu kastade jag in handuken, blir nog ingen mer sömn i natt utan får power nappa på soffan istället resten av dagen.  Nu känns det lite bättre efter att ha gått runt här inne en stund.

Thomas har sovit hela natten trots att jag legat och vändt och vridit mig och växlat mellan att ligga och sitta i sängen.


(Det är dessutom svinkallt ute, -22 står termometaren på..brrr)


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Så oförskämt av värkarna att komma på natten!!

Men nu får han allt se till att hålla sig inne två dagar till...

2010-12-22 @ 12:56:20
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0