2 December

SNÖ!! Och det är inte lite heller...Och så blåser det som vanligt. Kul...Tur att vi kan stanna hemma, jag och hundarna alltså. Thomas lyckades ta sig ut från gården imorse. Snön är ganska lätt så det var tydligen inget problem.

Dagen började alldeles för tidigt, men vad gör det. När Thomas körde till jobbet fodrade jag hästarna. Sedan sov jag på soffan och vaknade först 8.40. Skönt. Ingen ide att släppa ut hästarna normal tid idag...de har varit ute i 3 timmar nu men det är nog dags att ta in dem igen tror jag...De står bara och hänger.

Varken Junior eller Fanny verkar sugna på att gå ut igen. De sover i varsin hörna av soffan. Jag e inte heller helt sugen på att gå ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0