Motionering av Masi

Ikväll kom Katarina ut och red Masi. Han var pigg och vill bara galopera. Plus att de höll på med grävmaskinen precis utanför paddocken vilket gjorde att hade han fått chansen så hade han gärna tagit ett extra skutt eller två. Men det gick ändå bra. Han (och katarina) blev svettiga. Imorgon är det tömkörning som gäller och hoppas kunna trötta ut han i alla fall lite grann innan hovslagaren kommer. Med lite tur så kanske vi får på bakskorna denna gången... Min lilla galning till häst. han blir aldrig riktigt som alla andra. Samtidigt kan jag inte låte bli att skratta åt hans ideer! Åtminstone såhär i efterhand.

Nu ska jag titta på tv en stund och varva ner, sen är det kudden som kallar. Thomas jobbar så det är svårt att finna ro. Men Junior vill så gärna mysa så jag får väl ägna mig åt honom lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0