Ibland går det vägen

Har hållit mina tummar hårt nu i några veckor. Idag var det äntligen dags. Besiktningen av mamma och pappas ny semester hus. Och det gick bra!! Inga stora fel, inga fel alls egentligen, lite bra att veta och tips och sånt. Men fy fan vilken seglivad besiktningsman det var. 3 timmar för ett hus på 85 kvm. Jag trodde att jag skulle avlida av tristess den sista timmen. Halva besiktningen gick ut på en massa annat babbel och prat i mobiltelefonen....Så när vi var klara så var det bara full fart in till Skurup för att käka lite innan mamma och pappa körde tillbaka till kastrup för att flyga hem igen.

Så senast den första november så får de nycklarna. Junior har redan blivit lovad en egen matskål, bädd och tennisboll så att han kan fly fältet ibland när han behöver mer uppmärksamhet....Nu sover han sött i soffan. Vi åkte tröska i en timme efter att jag vinkat av mamma och pappa. Sen promenerade vi tillbaka till bilen och Junior tyckte det var såååå intressant med nya dofter att han drog mig körs och tvärs över den lilla grusvägen...

Ute blåser det storm, kallt och grått. Mina tjocka dunsockor blev avdammade och åkte på direkt efter duschen. Snart är det väl dags att slå igång värmen igen, elda lite i kaminen tycker Junior om!!

Kommentarer
Postat av: Noahdiana

Great site! Lots of useful information!

2011-06-03 @ 13:22:45
URL: http://noahdiana.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0