Nyttigheter och kvällslektyr

Även om jag tycker synd om mig själv så kan jag faktiskt vara lite nyttig också, även om jag inte kan smaka något. Fixade lite morots- och gurkstavar och lite dippa! Gott och knaprigt och nyttigt. i kylskåpet står en Fanta light på kylning, man ska dricka mycket när man är sjuk, det har min mamma sagt! (Fast jaffa är godare men det finns bara i Finland:()


Mums mums


När jag knaprat färdigt på mina grönsaker ska jag lägga mig i sängen och bläddra i denna meningslösa skvallertidning.

På kanal 5 komme det en dokumentär (eller vad man vill kalla det) om åttlingsmamman Nadya . Intressant att höra henne berätta om sig själv och sina liv, men det känns ändå lite som om hon är för bra framför kameran. Hon är bra på att  prata och verkar vara naturligt för henne att stå framför kameran. Kanske är hon bara sån eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0