Det är inte min dag idag

Efter datorstrul, jobbig hosta så trodde jag att denna dagen skulle vara avklarade från alla missöden. Men icke sa nicke.

Skulle göra rent mina glasögon och vad händer. Jo glashelvetet ramlar ut från bågen. och så kan jag inte sätta i det i gen för det bara ramlar ut...jaja tänkte jag,  det var bara till att gå upp och leta upp mina gamla brillor som jag visste låg i en påse i en väska i vår stora garderob. vad händer sen? Jo jag tappar glasfan och den ramlar ner någonstans....Trodde att det skulle räcka med att jag skulle ta ut ett par kartonger för att hitta det. Men nej, varför ska det vara enkelt när det kan vara svårt. Tömde hela jävla garderoben och hittar det inte. Innan jag skulle slå sönder nåt i ren frustration så kollar jag i en kartong. Och jodå, längst ner i den kartongen ligger glaset. Tillslut lyckas jag pilla tillbaka glaset i bågen men har ingen aning om hur länge den tänker sitta kvar där...Får ta med mina gamla glasögon till jobbet i morgon ifall nåt skulle hända. Tur att jag har beställt nya glasögon.

Och som grädde på hela pannkakan så drog ett mega åskoväder in rakt ovanför oss...

Nu ska jag duscha och sen får det vara bra....



Ps. Jo jag har PMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0