Ny vecka, frisk vecka?

Har gett mig fan på att jag ska bli frisk nu. Nu vill jag inte vara borta från jobbet nåt mer. Hostan kan jag för tillfället leva med. Tar host medicinen varje kväll och sover bra, förutom att jag vaknade till ett par gånger i natt och hostade lite. Öronen har också blivit bra men tar fortfarande tabletter och nässpray mot vätskan bakom tummhinnan så att det verkligen blir bra nu.

Fick de bäst julklappen igår. Fick förlängt med några månader på jobbet. Exakt hur länge det vet jag inte ännu men det kändes otroligt bra. Speciellt bra var det eftersom vi ska in på en annan bank på torsdag och hoppas att de vill ta över alla våra bankaffärer så att vi slipper vår jobbiga icke fungerande bank.

Nu närmar det sig jul och det märks över allt, inte minst på jobbet. Massor som ska hinnas med innan jul. Julupplevelse nästa vecka, lucia, julpyssel, temafest på imorgon....Funderar på att ta en vecka semester i början av december för att hinna julshoppa, julstäda och mest av allt, vila upp mig så att kroppen kan få en chans att återhämta sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0