Masi får ny kompis

På lördag får Masi en ny kompis. Melissa ska flytta till Skivarp och Masi kommer då att få sällskap av Peace Walker, en 15 årig valack som nu mest står hos en av mina grannar som inte riktigt har tid med han. Han ska tydligen vara guda snäll och vem som helst kan rida han. Så nu blir Masi bög på heltid igen efter att ha varit hetero i 1,5 år. Haha! Ja det kommer nog att bli hur bra som helst. Skönt att jag hittade en kompis till han för det började bli bråttom.

Fick reda på att jag från och med februari bara kommer att jobba 87,5 % istället för 100%. Och ska också byta avdelning. Känns väl lite sådär. Jag vill ju jobba 100% och vara kvar på den avdelning jag jobbar nu. Men men, vi får se vad som händer och sker. Allt kan ju hända.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0