GÄSP

Varför blir jag alltid så trött av penicillin/antibiotika? Skulle kunna sova hela dagen utan problem. Är lite hungrig så jag tänkte att jag skulle ta lite nyponsoppa men jag vet inte om jag orkar resa mig från soffan! Illa!  Annars så känns det rätt så hyfsat faktiskt. Har lite känningar i örat förtfarande men inte lika mycket som igår. Känns det så här ok i eftermiddag så blir det jobb i morgon. Det ska tydligen bjudas på tårta i morgon och det kan man ju bara inte missa. Sockermänniska? Javisst!

Har faktiskt varit lite produktiv idag i alla fall, trots att klockan inte hunnit bli 9 ännu. Har sökt lite mera jobb, 5 stycken som förskollärare, så nu har jag sökt 11 eller 12 jobb sedan början av oktober. Hoppas bara att det nappar också.

Lite nyposoppa nu då.....g ä s p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0