Smidigt Johanna!

Jag är så jäkla smidig! När jag hade satt salva i ögonen så blev det lite dimmigt om man säger så. Såg ingenting. Skulle ta mig från toaletten till köket. Tappar balansen (skyller på att jag inte såg nåt) och råkar välta ner en fin vas på hög fot där jag hade en liten planterad blomma. Glas, jord och blomrester på golvet. Ser ju fortfarande ingenting. Försöker se var Junior är och säger till han att han ska stanna var han nu än är. Jepp, där står jag, blind, mitt bland glas och jord. Vågade inte röra mig för jag såg ju inte var det låg glas och var jag kunde så. Efter ca 5 minuter ser jag igen och då var det bara att börja städa. Smidigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0