Men vad är det nu då?

Vaknade i morse. Kände mig inte på topp, kände mig tröttare än vad jag gjorde när jag gick o la mig. Mest trött i kroppen, som om jag hade sprungit maraton hela natten. Har en liten ond aning att jag håller på att bli förkyld igen. Jag har ju inte ens blivit frisk från den förra ännu. Har ont i musklerna, är helt slut och har ont i halsen. Har nu tagit 2 panodil och det känns liiite bättre. Nu är jag bara trött. Varför? Jag orkar inte. Jag vill vara frisk. Jag har inte tid att vara sjuk.

Nu ska jag bara sova...eller vila. Stallet fixade jag i morse och hästarna kan vara ute 4 timmar till...så jag njuter av soffan och dåliga tv program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0