Mamma vet bäst

Ja det är bara så. Mamma vet bäst. Precis som hon sa igår, att min förkylning kommer att kännas bättre idag. Och mycket riktigt. Det känns bättre idag. Lite hostig fortfarande, men inte snuvig. Är inte heller så trött som jag trodde att jag skulle vara. Känner mig mer utvilad idag än vad jag har känt mig de senaste dagarna. Skönt.

Börjar jobba kl 10 så jag hinner fixa stallet och gå med hundarna innan. Men jag slutar kl 18, har stängning idag. Så jag är väl hemma vid halv 7. Vi hade tänkt åka in till Malmö idag. Vi fick en inbjdan att komma till öppningen av ett nytt varuhus i Malmö. Det är kl 18 så  det går ju inte. Synd, de skulle bjuda på smörgåstårta. Det e  ju sååå gott. Men det går inte. Kanske en annan gång.

Nu e det dags för en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0