Konstiga(?) känslor har dykt upp

Det är så roligt att jobba. Att barnen är roliga och hela tiden vill leka med mig gör det ännu roligare. Alla de andra som jobbar där är trevliga, hjälpsamma och roliga, precis som det ska vara. De verkar vara glada att jag har börjat hos dem. Idag fick jag nya besked angående min anställning, först var det meningen att jag skulle jobba 75%, sen skulle jag jobba 100% nästa vecka och sedan 75% resterande av tiden. Men idag fick jag veta att jag ska jobba 100% från och med 11/3, alltså nästa veckas onsdag. Så nu hoppas jag att detta stämmer för jag vill ju allra helst jobba 100%. Anställningen upphör i slutet av maj, kanske kunde bli förlängt men det är inte säkert. Har hört mig för om lite sommar jobb.

I och med mitt nya jobb med dessa underbara små barn har jag mer och mer börjat längta efter en liten bebis...Innan har  jag också känt så men inte varje dag. Tvekat lite grann. Men just nu känns det helt rätt. Vi får väl se vad som händer om jag lyckas få en fast anställning till hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0