Inte helt utan gröna fingrar

Haha!! Nu har mina fröer börja gro...fast bara i en kruka och där är nu 3 stycken skott. Hoppas att de andra också börjar växa!! Snart dags att så tomaterna. Ska kanske inhandla mer fröer när jag är på jobbet i morgon. Ja om vi har fått fröna nu, förra helgen hade de inte kommit ännu.

Annars har det varit en mycket upp och ner dag. Fredagar är alltid lite smått stressiga verkar det som. Alla avdelningar har planerings tid a 2 timmar. En avdelning är stängd och de barnen är på de resterande 2 avdelningarna.Sen springer den personalen som onte planerar mellan avdelningarna och hjälps åt. Så det är kite hektiskt i vissa stunder. Det märks på barnen med. Men när jag kommer in i rutinerna mera så tror jag att jag inte upplever det som så stressigt.

Nu blir det fredags mys för hela slanten...i morgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0