Allergisk mot bullshit

Finns det inget litet piller mot skitsnack. Hur skönt skulle det vara om man bara kunde ta ett litet piller om dagen och vara helt immun mot allt skit. Skulle vara helt perfekt tycker jag. Alla andra allergier och sjukdomar skall man ta hänsyn till, så varför inte även ta hänsyn till oss som inte pallar med så mycket bullshit som man får höra.

Jaja, man kan inte få allt man vill ha. Men man kunde ju få nått. Högst upp på min önskelista just nu är en skit snygg kropp...

Nu ska jag se på Ugly Betty, sen är det Hell´s Kitchen och säkert nåt annat också. Har hela tvn för mig själv, Thomas jobbar sent, fullt upp med ensilage pressningen. Väntar på att Marie ska ringa så vi kan planera midsommaren lite. Börjar dra ihop sig nu. Skönt att fira midsommar i lugn och ro med super bra sällskap!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill oxå få ett sånt där piller... Alltid skitsnack nånstans inte minst bland kärringarna på arbetsplatsen hehe.. Som om det inte finns bättre saker att fokusera på! Och sen vill jag oxå ha en snygg kropp, men de kan man iaf försöka fixa själv :)

2009-06-20 @ 14:11:19
URL: http://komihagmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0