10 Juni, kl 7, 12 grader

Nu ska jag alldeles snart stänga ner datorn och köra till jobbet. Börjar egentligen inte fören 10 på onsdagar men vi ska på utflykt med de äldsta barnen idag och ska ta bussen kl 9 från Hörby. Blir en lång dag. Slutar kl 6. Sen ska jag och Marie byta bilar i kväll för jag ska ha hennes bil på fredag när jag ska på hältundersökning med en icke halt Masi. Har ridit och ridit nu så man tycker att han borde visa nåt litet i alla fall. Men icke. Rider en sista gång på torsdag. Knas häst!

Fick veta i måndags att det är midsommarafton på fredag. Oj...redan tänkte jag. Det hade jag verkligen ingen koll på. Och vi är dessutom lediga. Inte helt fel.

Nä nu måste jag nog bege mig. Kan ju inte koma för sent när man har påpekat för föräldrarna att de ska vara i tid. Skulle ju sitta fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0