Uppdatering

Lite uppdatering eftersom jag har varit sjukt dålig på att skriva nåt. Denna veckan kan jag skylla på värmen. Äckligt klibbig värme och varmt som tusan. Inget skoj för jag orkar inte göra nåt.

Var ute och red igår kväll med Marie. Det var väl inge höjdare. Dels var hästarna allt annat än pigga, men det had vi räknat ut redan innan. Dels var det en massa jobbiga knott som störde Masi, inte Melissa. Fast de var indränkta i flugmedel så hjälpte det inte alls. Masi tyckte att det var jätte jobbigt så den sista biten fik jag gå brevid han och vifta bort knotten. Vi slapp i allla fall bromsar och hästflugor. Nu blir det en tidigt ridtur på lördag morgon i stället för att se om det kanske går bättre då.

Hovslagaren var här i tisdags och som vanligt ska Masi bråka. Jag hade gett han smärtstillande i hopp om att det skulle hjälpa lite grann i fall han hade ont i benen, men jag kan dra den slutsatsen att det får vara lite starkare grejer om det ska hjälpa.

Nu är det sista jobbdagen och sen är det semester i 9 dagar!! Skönt. Ska mata grannarnas kanin för de åkte på semester till Kreta idag. Gud vad skönt det hade varit. Visualisera: en strand, många paraplydrinkar!!

Dags att gör sig lite representabel och sedan köra iväg och jobba (läs:svettas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0