Rastlös

Vaknade klockan 7, redan då var jag rastlös. Vad ska man göra idag? Har mera ogräs att rensa....en heldags jobb kvar alltså. Tänkte att jag skulle färga håret. Eller jag ska göra det. Köpte färgen för en vecka sedan men har inte orkat bry mig nu när det är semester. På måndag börjar jobbet igen.

Hur förvirrad får man bli? Igår körde vi ner till svärföräldrarna för att jag skulle sy upp mina gardiner. När vi kom ner så märkte jag att jag bara hade fått med mig 2 av 4 gardiner...Suck. Nu får jag köra ner där igen en annan dag...

I morgon blir set kalas på förmiddagen och riddarspel på eftermiddagen. Ska passa Tyra så hon får också hänga med och titta på alla medeltida konstigheter. Allt för att trötta ut henne...hehe.

Jag hör Thomas på ovanvåningen...undrar vad han gör? Ska han riva mera sovrum? Där är inte mycket kvar, snart ingenting om han fortsätter....

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Rev han mer??

2009-07-14 @ 23:52:06
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0