Fredag! Whoop whoop

Fredagar är bra. På fredag kan man med gott samvete ta sig ett glas vin, som jag gör nu. Kan behövas efter denna vecka...jag tror aldrig att jag har haft tråkigare i hela mitt liv. Sitta hemma ensam i 5 dagar är inget att rekomendera. Nu är älskling på väg hem i alla fall. Han ska tydligen vara ledig i morgon fast det var meningen att han skulle jobba. Jag ska däremot jobba 4 timmar i morgon.

Nu har mamma och pappa kommit hem fråm sin semester i Mexico. Jag skulle behöva lite sol och goda drinkar på en öde strand, åtminstone i en dag, sen skulle jag nog vara rastlös igen.

Nu ska jag börja laga mat. Det blir vad man har i skafferiet, det vill säga en risotto med vegetariskt kött och grönsaker. Ingen direkt hit men men thats life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0