Heldag på Tosselilla=Johanna väldigt trött

Har varit en bra helg. Har varit skönt att komma ut och vara social efter att ha suttit hemma helg efter helg helt själv. Är trött nu men på ett bra sätt. Inte trött så att jag skulle bäva inför arbetsveckan utan mer "Yes, 5 dagar jobb så får vi se vad som hände till helgen!". Antagligen inte mycket eftersom vi har kidsen då. Igår var vi hos Jessika och Paul och käkade kräftor, drack vin, drog dåliga skämt och kollade på tv. Vi var hemma i hyfsad tid men kände mig ändå lite sliten i morse. Efter 2 Panodil zapp och en härlig promenad med Junior i den varma morgonsolen känndes det mycket bättre. Packade kylväskan och så hämtade vi upp Tyra och Tony. Tyra ville inte alls åka med men när vi väl var framme på Tosselilla så var allt glömt för där fanns mycket att titta på. Självklart tyckte hon att hon skulle pröva på allt som hon var för liten till och så kunde hon åka själv sa hon. Hon åkte karusell, klättrade högt upp och åkte rutchkanetunnel ner (med lite hjälp), klättrade ännu mer, klappade getter, tittade på grisar, käkade korv. När vi kom till badlandet så ville hon inte bada alls. Men efter en stund så såg det så lockande ut att hon ångrade sig och ville bada. Sen ville varken hon eller Adam sluta bada. Skakade gjorde så vi fick plocka upp dem och torka av dem. Innan vi körde hem hann hon med att åka mera karuseller, äta glass, hoppas studsematta och klättra lite till. Det var en tyst Tyra i bilen på vägen hem. Men roligt det hade hon nog för när vi lämnade henne hemma hos Coffe så fick jag världens bamsekram!! Nu e jag trött och hungrig. Ska äta nåt lite innan jag kryper ner i sängen! Kan inte lägga upp bilder för det är nåt fel på blogg.se....suck. De finns på Facebook.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Vi var också på Tosselilla... :D

2009-08-24 @ 10:44:39
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0