Fullt ös

Idag har jag hunnit med en hel del. Och då är klockan bara 2. Jag har fixat klart stallet, körde in till Ystad och handlade present till Tony. (Hoppas nu han gillar det).

Resan gick vidare till Willys, ingen bra planering av mig med tanke på att resten av Ystads befolkning även befann sig där på förmiddagen. Lyckades i alla fall klämma in min lilla bil på en parkeringsplats. Väl inne i butiken fick man kryssa mellan alla andra kundvagnar. Trots det så var det inte för långa köer i kassan. Men smart som jag var så glömde jag att ge kvittot på flaskorna jag pantade. Suck. Nu har jag ett kvitto på 31 kronor som jag ska försöka hålla reda på. Jag som i vanliga fall inte handlar på Willys.

Fick i alla fall handlat en hel del mat så nu behöver jag inte handla mat på en vecka i alla fall.

Kom hem, hängde ut tvätt på tork, finns ingenting som luktar så gott som tvätt som har torkat ute. Påskpyntade lite, det vill säga jag hängde ut några gula påskfjädrar. Haha, inte mycket, men nått i alla fall. 

Dammsög huset också, så nu ska jag bara diska lite sen är jag nöjd. 

Thomas kom hem för en stund sedan så nu ska vi lägga oss på soffan och vila en stund. På lördag kommer Tyra Myra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0