Säg nåt smart då...

Jaha då ska man säga nåt smart här då...

Idag har jag varit ledig...så skönt. Har varit otroligt stressigt de senaste 2 veckorna med jobb och skola. På måndag börjar den sista praktiken som varar i 4 veckor. Och efter det så är det full rulle med examensarbete...Usch...känner mig otroligt stressad samtidigt som jag känner att det ska vli roligt att jobba med ett ämne som man gillar och vill veta mera om.

Idag har jag tagit det hyfsat lugnt. Har varit och hälsat på Linda och bakat kanelsnäckor tillsammans med henne till Tyras kalas på söndag. Samtidigt så har vi löst problemet mellan Junior och Biffen. Nu kan dom vistas under samma tak om än med munkorg på än så länge. Laban är dock inte på samma nivå ännu. Han är rädd för Biffen av förståeliga skäl då han har suttit i munnen på Biffen en gång innan. Han kommer aldrig att bli kompis med Biffen men han ska kunna vistas i samma hus som han även om vi då sätter upp en grind av säkerhetsskäl. Biffen och Junior har ju faktist lekt ihopa utan munkorg och haft hur roligt som helst ända tills Junior började muppa sig mot Biffen. Så nu får vi jobba lite grann på deras relation.

I morgon skulle jag vara ledig hela dagen. Men jag ska jobba lite på förmiddagen. Har svårt att säga nej även om jag inte skulle orka jobba. Ska ju jobba på lördag också...men som student har man inte råd att säga nej till jobb...inte allt för ofta i alla fall. Det är bara att bita ihop och dra vidare...

Nu väntar jag bara på att min bonde ska komma hem efter en lång dag. Då blir det lite mys framför tv:n innan jag somnar, vilket brukar inträffa runt ca 22.40, dvs 5 minuter in i Thomas favoritpogram Andromeda. Sämre Scifi programk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0