Ny vecka nya tag

Då är det en vecka närmare jul och nyår. Skumt hur veckorna bara flyger förbi. Snart har vi ägt vår lilla gård i ett år. Vi skrev på papprena precis innan jul förra året. Det var vår lilla julklapp.

Denna vecka drar examensarbetet igång på allvar. Idag har vi introduktion till kursen som heter just examensarbete. Sen har vi inga lektioner eller föreläsningar mera. Bara handledningstillfällen med vår handledare. Så nu är det bara fuöö rulle fram till jul. Tyvärr så finns det lite dåligt med jobb just nu i närheten. Känns lite vemodigt. Jag vill ju komma ut och jobba, helst heltid. Får väl söka alla jobb som finns.

Denna vecka är laddad med, förutom examensarbete, träning, jobb, säljarutbildning, lite måleri och annat som man måste pyssla med. Skulle gå ut på en promenad med hundarna nu hade jag tänkt men det började regna för en stund sedan. Så jag tror att jag ska käka lite frukost nu och se om vädret blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0