Fredag igen och snart är det jul!

Jepp nu är det fredag igen...veckorna bara flyger förbi. Snart får man väl börja tänka oå julklappar o sånt. Jag har faktist köpt lite nya julgrejer som jag ska ha i huset. Men inga julklappar än. Alltid lika svårt med julklappar. Suck. Har funderat lite och jag har kommit på ett par julklappar till ett par personer. Det ska bli roligt att julpynta huset för första gången. Men samtidigt hade jag velat åka hem till mams och paps denna julen med tanke på att jag inte var hemma förra julen. Men det går inte med tanke på hästarna och att stallet inte är klart. Då e det lite knepigt att hitta någon som kan ta hand om dem eftersom man i pricip måste bo här för att det ska funka. Jag kan ju inte precis dumpa det på Thomas, utfodringar, skötsel, täckesbytning osv.Allt sånt sitter ju inne hos oss som har hållit på så länge. Det är svårt att förklara för någon annan om täcken och väder och vind. Det är en fingertopps känsla. Sen att jag är lite väl "mammig" med mina djur gör ju säkert inte saken mycket bättre.

Nu ska jag återgå till mitt glsd med vin...förhoppningsvis så somnar man gott sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0