Snart dags för kudden

Nu börjar det dra i hop sig mot natte dags. Kudden kallar. Efter morgonens minst sagt otroliga upplevelse så har dagen varit lite upp och ner. Har känt mig halv vaken halv sovande nästan hela dagen. Kan väl bero på den väckningen man fick i morse. Hela upplevelsen känns minst sagt overklig och man tror inte att det verkligen var hänt. men om man kollar på tidningarnas nätsidor så kan man bara dra slutsatsen att det är helt verkligt. Nu väntar vi på spänning om det kommer efterskalv. De sade att efterskalven kunde mäta ända upp till 3,5 på skalan o de ska man tydligen känna rätt så tydligt. Bara det inte blir i natt. på dagen går väl an men nu vill jag sova. 

Jag har äntligen fått besked från försäkringsbolaget angående min skruttibangbang bil. En gubbe var ute i morse o kollade på den och konstaterade att den inte går att göra vid. Nähä, det menar du inte. Undrar vilken del av totaldemolerad de inte förstår inne på kontoret???? Nåja, Jag får iaf 10 000 kr av dem. Har kollat lite på blocket, men har inte hittat nåt som verkar bra, eller i alla fall hyfsat. Nu ska de hämta bilen, blir väl denna vecka antar jag.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Hoppas att man inte vaknar på samma sätt som i morse någonsin mer.

Peace and lööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0