Julklappsinköp

Igår handlade jag lite julklappar. Nu har jag bara en julklapp kvar att handla och den ska jag inhandla idag. Det är nog första gången som jag har handlat alla julklappar i så god tid. Annars brukar jag vara rätt sent ute. Köpte en julklapp till mig själv med. Jag hittade en söt liten fruktskål. Äntligen slipper man ha alla frukter på olika ställen i köket i sina plastpåsar.

Tränade combat igår. Det var tufft men skönt. I dag blir det Fitness box med Linda och så hoppas jag att jag hinner med combat på torsdag med. Mycket träning denna vecka, men så börjar man ju närma sig julen så det kan ju behövas. Ska rida i morgon med. Masi är pigg så det lär bli roligt!!

Nu ska jag in till Malmö o träffa vår handledare. Vårt examens arbete är i princip klart. Nu hoppas jag att vi får bra respons denna gång. Sist var det lite si o så för vi hade missförstått honom lite. Men nu hoppas vi att det inte är flera missförstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0