En helt vanlig lördag

Jepp. Detta har varit en helt vanlig lördag. Jag har jobbat, mockat till hästarna, vi har lagat mat. Och som vanligt så kommer det ingenting på tv...varför? Det finns ju faktiskt dem som är hemma på en lärdag kväll och inte är ute och festar. TRÅKIGT!!

I morgon kommer Linda (och kanske Tyra Myra). Vi ska klippa hästarna. Nu när de har fått stall så kan vi ju klippa dem. Melissa blev ju klippt en gång i höstas, tror att det var början av oktober. Men nu har hon full päls igen. Masi har ännu värre päls. Jag har inte klippt han i år för jag trodde ju att de skulle vara ute hela vintern. Men jag tror att jag ska klippa han i morgon. Han blir så svettig när man rider han o det tar länge innan han blir torr. Hans ben är dubbelt så tjocka av all päls. Min lilla nallebjörn.

Nu ska jag gå ut och natta hästarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0