Dagens första promenad avklarad

Usch så kallt det är ute. Tur att jag inte plockat undan vinterjackan ännu för den behövs verkligen. Minusgrader i natt och jag eldar i kaminen. Men det ser ut som att det ska bli varmare nästa vecka, rejält mycket varmare.

Har promenerat min morgon runda och Lucas sv en timme. Vet inte riktigt hur jag ska göra med hans sovande på dagen. Hur jag än har gjort så börjar han stöka kl 4-4.30. Men jag vägrar stiga upp innan 6, han är ju inte hungrig bara pigg. Han sover inte överdrivet mycket på dagarna, får han själv välja så är det bara power naps hela dagen.

Idag kommer Annika och Vincent hit och fikar. Blir säkert en till promenad senare idag med hundarna.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Aww! Tack för bilden! :D

2011-05-04 @ 09:17:49
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Igår var det ännu värre med kylan tycker jag! Brrr!



Sv: Jo, jag har också tagit månadsbild (har ju bara blivit en hittills :P) men önskar att jag gjort som du, jag tog bara i soffan och där syns ju inte skilnaden lika tydligt =/

Vi var på BVC igpr, 55 lång och 4730 g!

2011-05-04 @ 21:53:33
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0