Två tummar upp

Den första tummen går till Masi. Hovslagaren var här igår och Masi skötte sig mycket väl. Tredje gången på rad. Undrar vade det har gått åt honom? Från att ha varit så bångstyrig att det inte gick att sko hela hästen på en och samma gång så står han nu mer eller mindre som ett ljus....Hmmm.

Andra tummen går ganska otippat till Skatteverket. Vi skulle i år igen avveckla vår "verksamhet" som vi aldrig bedrivit här på vå fadtighet, vi gjorde samma sak ifjol. Alltså skulle vi avveckla en icke existerande avvecklad verksamhet...Någon mer än jag som inte förstår mig på denna byråkratin. Men efter att fått nummer 159 i telefonkö, köade dock bara i 7 minuter (!), så fick jag veta att vi bara kan ta bort denna bilagan och kryssa i att verksamhet aldrig bedrivits på denna fastighet samt skicka in en blankett och ansöka om förskottsutbetalning. Så hoppet om en resa till Ullared i sommar lever än!!

Kommentarer
Postat av: mams

jippppiiiii. Undrens tid är inte ännu förbi..... då avser jag nog skatteverket o inte Masi

2011-03-31 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0