Lördag

Fy vad det blåser idag. Inatt trodde jag att huset skulle lyfta. Igår kväll regnade det också och idag är det 7 plusgrader. Lerigt värre alltså. Det första jag fick göra innan jag kunde släppa ut hästarna var att inhägna en del av hagen. De har ju kunnat gå i hela stora sommarhagen hela vinter men nu är det så kladdigt att de bara trampar upp allt. Det var 2 mycket besvikna hästar som kom ut i morse. Masi hämnades genom att kasta sig i den värsta lerpölen han kunde hitta...Gillas inte!!

Lucas sover lite nu. Han var så trött igår men ville inte riktigt somna. Men halv 11 gav han upp. Så sov han till 4 och fick lite mat. Klockan hann bli halv 8 innan han ville göra morgon. Så lite utvilad känner jag mig idag. Vi har varit hos Thomas föräldrar. Thomas svetsade lite på sin bil och vi sällskaperade med farmor. Lucas var dock inte på det bästa humöret. Han hade nog lite magknip i kombination med trötthet. Ingen jättebra kombo. Hoppas han sover lite till nu. Annars blir det en gnällig kväll.

Ikväll börjar Melodifestivalen. Det ska vi definitivt kolla på. Har laddat upp med en påse chips. Bättre än så blir det inte här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0