Föräldraträff

Idag var det dags för föräldragrupp igen. Idag var Lucas vaken hela tiden!! Inte helt konstigt med tanke på att han somnade strax efter 8 igår, vaknade vid halv 4, somnade om och vaknade kvart över 7!! Jag kände mig som en ny människa! Idag hade vi lite babymassage igen. Denna gången kunde Lucas vara med eftersom han var vaken. Han låg stilla nästan hela tiden och tittade på allting runt omkring.

Jag passade på att väga honom när jag ändå var där. Nu väger han 4160gr och är 56 cm lång. Han växer som han ska med andra ord. Sen var det en trött kille som fick lite met innan vi körde hem. Han somnade innan jag han knäppa overallen på han och nu har han snart sovit i 4 timmar...

Fick besök av Veronica en stund efter att vi kom hem. Roligt att träffas och snart ska även hon bli mormor!!

Fick fina tulpaner och Lucas fick söta Laban-kläder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0