Äntligen!

I eftermiddags kom Cami äntligen hem! Bättre sent än aldrig. Hennes man behöver kortas något, typ 10 cm minst. Hon har fallit ur rätt mycket sedan jag såg henne i augusti. Hon behöver mycket hö, tur att vi har så bra hö. Tror att hon kommer att ta sig ganska fort. Masi och hon verkar trivas bra tillsammans. Gick som fastklistrade i hagen. Har kliat varandra också. Hon är mindre än vad jag kom ihåg att hon var. Men hon kommer nog att kännas lite större när hon har fått lägga på sig några kilon. Tror hon har gått i någon liten hage nu i vinter för hon har inte så mycket muskler som innan.

Nu ska jag snart natta Lucas. Han somnade vid 7 i min famn och ligger nu i soffan och är väl lite halv vaken eller nåt. Vi fick en babyvakt av mamma och pappa så tanken är att jag ska natta honom i sovrummet och lägga han i spjälsängen...Min lilla sparv...kanske kommer jag inte mera ner i kväll utan "somnar" med honom i sovrummet....Nä får jag skärpa till mig!!  Han kan ju inte somna här nere i alla evighet...Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Yay! :D

2011-02-28 @ 13:45:08
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0