The big city

Idag blir det en vända till Malmö. Med tanke på vädret så blir det nog hur bra som helst. Utanför dörren är det regnigt och blåsigt. Hästarna får stanna inne tills vi ska åka, blir väl strax efter 9. Marie ska handla skor på skopunkten, kanske jag också om jag hittar nåt. Sen ska vi in på EKO-hallen (lyxigt värre..hehe), jag behöver en ram till fotot jag förstorade, några vanliga fotoalbum också. Fick mina foton redan igår!! Förstoringen har inte kommit än men den kunde ta någon dag längre.

Dagens guldstjärna går till mamma som för första gången har kommenterat ett inlägg här på bloggen!!



Kommentarer
Postat av: mams

jaja de tycks inte vara för sent att lära en gammal hund att sitta

2011-04-01 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0