Stall och hästar färdiga

Idag vet jag inte var jag fick min energi ifrån, men stallet är fixat, mockning, vatten, hö...jag det vanliga. Sen passade jag på att longera bägge hästarna när Lucas ändå sov i sin vagn. Skönt att ha det gjort. Nu kan vi ta det lugnt i kväll med bad och kvällsmys och allt det där.

Cami var pigg och fram som vanligt, när hon sprungit av sig den värsta energin så är hon så himla fin. Men hon blir fort seg och trött så jag jobbar henne bara korta stunder.

Masi...ja vad ska man säga. Han ser verkligen ut som en köttbulle med 4 ben för tillfället. Dessutom håller han på att fälla sin vinterpäls nu och då ser han ännu tråkigare ut. Men för att vara 20 år så är han ändå fräsch och fin. Han är inte stel och styv, bara seg och tycker att det är astråkigt att jobba.

Lucas vaknade när jag var klar med sist hästen, så jag stoppaade in nappen så fick han ligga där tills jag var helt klar i stallet, men då hade han somnat om...Måste nog vara tröttaste ungen i stan eller nåt, men gissar på att han vaknar snart.

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma!

Sv: Japp! ;-) Isabella sa hon, så det fick det bli. Har inte velat skriva det i bloggen för jag har ett par 'ovänner' som snokar runt där och jag tycker inte att de behöver veta..

2011-04-06 @ 15:52:00
URL: http://equilina.se
Postat av: -dad-

Han släktas nog på sin morfar om han kan sova sådär........

Hälsningar från Stockholm.

2011-04-06 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0